Sisältöjulkaisija

angle-left Jojo-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus jatkuu

Jojo-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus jatkuu

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutettiin asiakastyytyväisyystutkimus ajalla 30.3.–8.4.2022. Kyselyn ensimmäisessä vaiheessa saatiin vastauksia lähinnä paikallisliikenteen osalta noin 700 kappaletta.

Kysely jatkuu vielä toukokuussa ajalla 9.–19.5.2022. Toisen vaiheen kysely keskittyy pääosin Liperi–Joensuu–Hammaslahti ja Joensuu–Kontiolahti -liikenteisiin.

Jojo-linjoilla kerätään matkustajilta tietoa muun muassa asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.

Haastattelija kerää vastauksia busseissa matkustajan käteen ojennettavalla palautelaitteella. Busseihin tulee myös näkyville verkkokyselyyn ohjaava QR-koodi. Asiakkaat voivat antaa vastauksia puhelimillaan joko bussissa matkan aikana tai kotonaan.

Joensuun seudun joukkoliikenteen verkkosivulla on myös oma linkki kyselyyn: jojo.joensuu.fi/asiakaskysely.

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään kaksi kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa jojo-sivuilta löytyvän Palautelinkin kautta.