Sisältöjulkaisija

angle-left Ongelmia Waltti-korttien latauksissa ja tapahtumissa Joensuu–Kontiolahti-liikenteessä Jojo-linjoilla 201–214

Ongelmia Waltti-korttien latauksissa ja tapahtumissa Joensuu–Kontiolahti-liikenteessä Jojo-linjoilla 201–214

1.10. alkaen Savo-Karjalan Linjan vuoroissa tehtyjen Waltti-korttimatkojen tapahtumatiedot eivät toistaiseksi päivity taustajärjestelmään Jojo-linjoilla 201–214 eli Joensuu–Kontiolahti-liikenteessä. Savo-Karjalan Linjan käyttämä ajoneuvolaiteohjelmisto on toimittanut virheellistä tietoa Waltti-järjestelmän taustaan. Tapahtumatietoja korjataan ja tarkastetaan parhaillaan taustajärjestelmän osalta. Tapahtumatiedot päivitetään taustajärjestelmään sen jälkeen, kun ne voidaan todentaa virheettömiksi.

Waltti-kortteja ei voi toistaiseksi ladata Savo-Karjalan Linjan busseissa.

Seuraavia ongelmia on havaittu:
•                          kausituotteiden voimassaoloaika 0 päivää
•                          voimassa oleva kausilipputuote hävinnyt kortilta
•                          ladattu arvo kirjautunut kortille virheellisesti verkkokaupassa tehtyjen latausten osalta
•                          virheellinen arvolippuveloitus matkustuksen yhteydessä; veloitettu aikuisen arvolippumatkan hinta nuorelta/opiskelijalta/lapselta
•                          ajoneuvojen reaaliaikainen näkyvyys reittioppaassa on puutteellista

Kausilipputuotteiden virheiden korjaus

Hyvitys voidaan tehdä vain Carelicum Palveluissa eli kortille ladataan maksutta uusi kausituote.

Arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen hyvitys

Hyvitysten selvittely voidaan aloittaa sen jälkeen, kun lokakuun tapahtuma-aineisto on vastaanotettu järjestelmään eli 1.11.2021 alkaen.

Marraskuusta alkaen asiakkaat voivat tarkistaa itse arvolippujensa saldon joko verkkokaupassa, Android-puhelimiin ladattavalla maksuttomalla Waltti-kortinlukijasovelluksella, ajoneuvolaitteella tai Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5.

Katso tarkemmat toimintaohjeet arvolippujen hyvityksistä 1.11.2021 alkaen Jojo-liikenteen nettisivuilla.