Sisältöjulkaisija

angle-left Jojo-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus käynnistyy

Jojo-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus käynnistyy

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus ajalla 30.3.–8.4.2022. Jojo-linjoilla kerätään matkustajilta tietoa muun muassa asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.

Haastattelija kerää vastauksia busseissa matkustajan käteen ojennettavalla palautelaitteella. Busseissa on myös näkyvillä liikennöitsijäkohtaiset QR-koodit. QR-koodin avulla kysely avautuu suoraan vaikka matkustajan matkapuhelimen näytölle ja vastaukset kohdistuvat automaattisesti oikeaan liikennöitsijään.

Joensuun seudun joukkoliikenteen verkkosivulle tulee myös oma linkki kyselyyn.

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään kaksi kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa Jojo-sivuilta löytyvän Palautelinkin kautta.